فضای مجازی
استفاده درست از فضای مجازی
 
 
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 17:36 ::  نويسنده : حسین محمدی
بهترین نرم افزار قطب نما ارائه شده برای سیستم عامل سیمبین عرضه شد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکانات و ویژگی هایی فراتر از یک قطب نمای معمولی اشاره کرد. از جمله امکانات:

- موقعیت یابی منظم
- یکپارچه سازی نقشه های GPS
- دو تم متفاوت
- دو نوع نقشه
- و ...
 


 

Symbian^3 - UnSigned
سیستم عامل مورد نیاز: Symbian^3, Symbian Anna, Symbian Belle, MeeGo
قابل نصب و اجرا بر روی:

NOKIA: N8 | C6 | C7 | E7
N97 | N97 Mini | 5800
Satio Idou | Vivaz | Vivaz Pro


دانلود Dragon Sight Compass Pro 1.0

حجم فايل : 929 کیلوبايت


پسورد فايل ها :

www.ariamobile.net


نرم افزار هواشناسی

 YoWindow Unlimited Edition نرم افزاری برای نمایش وضعیت اب و هوا امروز و سه روز بعد ,دمای هوا , وضعیت وزش باد است که در صفحه دسکتاپ نمایش داده می شود البته این برنامه برای نمایش وضعیت هوا نیاز به اتصال به اینترنت دارد .همچنین نرم افزار فلش پلیر هم باید نصب باشد.

 

.

لینک دانلود با حجم ۴٫۱ مگابایت

.

رمز : www.2000download.ir

.


برچسب :

,

,

,

,

,



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : حسین محمدی

•wimaxچگونه کار می کند ؟

 wimaxبر اساس همان قاعده WI-FI کار می کند وداده ها را به وسیله امواج رادیویی بین کامپیوترها منتقل می کنذ. یک کامپیوتر که به تجهیزات  wimaxمجهز شده است داده ها را ازیک فرستنده wimax دریافت می کند. ممکن است داده های ارسال شده برای امنیت بالا و جلوگیری از دسترسی سایرین رمزنگاری شده باشد. 

سریع ترین ارتباط  WI-FI سرعت 54Mbps  را فراهم می کند این در حالی است که wimax می تواند پهنای باند 70Mbps را فراهم کند که این پهنای باند بین کاربران مختلف که از این سرویس استفاده می کنند، تقسیم می شود طوری که سرعت برای کاربر نهایی تقریبا مانند سرعت ADSL  است .

• تفاوت اصلی بین WI-FI  و WIMAX:

تفاوت این دو در سرعت نیست بلکه درمحدوده تحت پوشش است .  WI-FIمحدوده  30 متری را پوشش می دهد در حالی که wimax می تواند تا شعاع 50 کیلومتری را سرویس دهد البته این محدوده در بهترین حالت به دست می آید وآب وهوا وشرایط جوی وشکل زمین و همچنین ساختمان های بلند در شعاع پوشش wimax تا ثیر دارند.

در فناوری wimax به جای نقاطی موسوم بهHotspot که در فناوریWI-FI به نوعی ساطع کننده امواج  بی سیم برقرار کننده اتصال با اینترنت بودند، از محوطه هایی موسوم بهhotzones  استفاده می شود که گستردگی و شعاع نفوذ بیشتری دارند.

با توجه به همپوشانی این ایستگاه ها، کاربران دیگر مجبور به ثابت ماندن در یک نقطه برای اتصال به شبکه نیستند و با خیالی اسوده می توانند ضمن قدم زدن یا حتی مسافرت درون شهری از خدمات متنوع اینترنتی بهره ببرند . 

•سناریوی یک ارتباط wimax:

برای دسترسی به یک سرویس wimax باید کامپیوتر مورد استفاده کاربر امکان دسترسی به شبکهwimax  را داشته باشد معمولا این دستگاه ها از سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات به کاربران ارائه می شود.

نکته دیگر فاصله شما از ایستگاه سرویس دهنده است چرا که شما تنها در محدوده تحت پوشش شبکه می توانید از خدمات مورد نظر خود استفاده کنید.

برای راه اندازی سرویس ،شما می بایست هزینه های مربوطه را پرداخت کنید و همچنین کد های رمز دریافت و ارسال روی دیتگاه شما تنظیم شده باشد. حال به راحتی می توانید از اینترنت پر سرعت سیار خود استفاده کنید.

•استانداردهای wimax:

پروتکل های ارتباطی وایمکس تحت استاندارد 16/802 ، که توسط موسسهIEEE تعیین شده و به تصویب رسیده است عمل می کنند. این استاندارد دارای زیر مجموعههای گوناگون است که دو زیر مجموعه آن تاکنون به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است:

16/802D ، که استاندارد ویژه  wimaxثابت است و هیچ گونه پشتیبانی از تجهیرات موبایل ارائه نمی کند، همچنین استاندارد16/802E ، که علاوه بر سایر ویژگی های wimax ثابت از تجهیزات موبایل نیز پشتیبانی کرده و از این رویه نام« wimax سیار» (  Mobile Wimax ) نیز شناخته می شود.

•اجزای wimax:

wimaxشامل دو قسمت عمده است:

1-دکل که همانند دکل های BTSهای موبایل است.  یک دکل wimaxحداکثر می توند 8000 کیلومتر مربع را پوشش دهد .

2-گیرنده wimax: گیرنده و آنتن آن که می بایست در اندازه های کوچک طراحی شده باشند و حتی مدل های PCMCIآن جهت نصب درلپ تاپ های وجود دارد.

•شکل دکل   wimax:

دکل های wimax با سرعت بالا یی به صورت مستقیم به اینترنت متصل می شوند.  اتصال این دکل ها به اینترنت می تواند از طریق ارتباطات با سیم مانند لینکهایE1 یا E2 صورت پذیرد.و یا اینکه از طریق ارتباطات بی سیم و مایکروویو صورت پذیرد.

وایمکس می تواند دو نوع متفاوت از سرویس بی سیم را ارائه دهد:

  1 -سرویس بدون  دید مستقیم:

  همانند سرویسWI-FI ، در این سرویس می توان با یک آنتن کوچک به شبکه متصل شد در این روش ،  کاربران wimax از فرکانس های پایین در گستره 2 تا 11 گیگاهرتز استفاده می کنند(مانند WI-FI ) ، ارسال موج کوتاه این امکان را فراهم می آاورد که امواج از موانع به راحتی عبور کنند و موانع شهری در ارسال آنها تاثیر کمتری بگذارد.

   2- سرویس با دید مستقیم:

دراین روش، یک آنتن در دید مستقیم دکل wimax قرار دارد  این روش نسبت به روش قبلی قوی تر و پایدارتر است و داده ها را با خطای کمتری ارسال می کند،  این روش از فرکانس های بالاتری برای ارسال داده ها استفاده می کند و می تواند تا گستره  66گیگاهرتز را برای ارسال استفاده کند. فرکانس های بالاتر امکان ارائه پهنای باند بالاتر را فراهم می نماید.

سرویس بدون دید مستقیم شعاع   6تا 9 کیلومتر ی را پوشش می دهد. ( حدود 65 کیلومترمربع تقریبا همانند محدوده تحت پوشش موبایل).  سرویس با دید مستقیم شعاع 50 کیلومتری را پوشش می دهد (حدود9300 کیلومترمربع ) که این محدوده بسیار وسیع است.

 

 

•مزایای wimax:

فناوری نوظهور  wimaxبه دلیل داشتن مزیت های ویژه از اقبال روز افزونی برخوردار شده است. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم وجود محدودیت مکانی:

 یکی از مزایای  wimaxنسبت به فناوری های قدیمی تر (نظیر wi-fi ( این است  wimaxمیتواند ورودی ای باشد که به کاربران اجازه می دهد بدون محدودیت در سراسر منطقه تحت پوشش اپراتور از سرویس  خود استفاده کنند. با این ویژیگی , اینترنت قابل جابجایی و حمل و نقل خواهد شد که این امر سرعت روی آوردن صاحبان کسب و کار به استفاده از مزیت هایی که اینترنت برای آنها فراهم می کند را بیشتر از پیش خواهد نمود.

امنیت بالا:

امنیت بالای انتقال داده که در این شبکه وجود دارد موجب می شود تا داده ها بهصورت رمز گذاری شده منتقل شوند و دسترسی به داده ها صرفا با داشتن مجوز مجوز مربوطه امکان پذیر باشد و مشترکان یک شبکه مخصوصا مشترکان سیار بتوانند در هر نقطه ای با داشتن اجازه اتصال به شبکه متصل شده و از امکانات ویژه آن بر خوردار گردند.

خدمات ارزش افزوده:

علاوه بر این ،در این تکنولوژی،استفاده از خدمات ارزش افزوده ای همچون تلفن اینترنتی ، شبکه اختصاصی مجازی، موسیقی، فیلم، تصویر،...)و بسیاری دیگر گنجاده شده است که این تکنولوژی را به یکی از رقبای جدی سیستم های تلفن ثابت، موبایل و دیگر فناوری های ارتباطی تبدیل کرده است.

کمک به ایجاد و گسترش شهرها یا شهرک های الکترونیکی نیز از جمله اهداف این تکنولوژی می باشد که امید است بدین وسیله بتوان موجبات آماده سازی چنین بستری را فراهم ساخت.

یکی اتز مزایا ی wimax تاکنون ،نقشی بوده است که این فناوری توانسته در برقراری ارتباط در زمان وقایع طبیعی ایفا کند. در سال ٢٠٠٤، شبکه wimax موجود در اندونزی تنها وسیله ارتباطی پس از خسارت های وارده بر اثر سونامی در این کشور بود. به علاوه پس از طوفان کاترینا در ٢٠٠٥، از wimax به عنوان وسیله ارتباطی در منطقه نیواورلئان استفاده شد.

• معایب wimax:

البته این تکنولوژی هم مانند فناوری های جدید دیگر با وجود امکانات خوب، ضرر هایی هم برای انسان ها دارد. مضراتی مانند آنتن های btsو مشکلات امواج الکترومغناطیسی ، در آنتن های wimax نیز وجود دارد . البته دامنه و فرکانس عادی این آنتن ها مضر نیست ولی بسیاری از شرکت ها برای بالا بردن برد هر دکل و افزایش فاصله آن با دکل مجاور، قدرت آنتن های wimax را با استفاده از دستگاه های بوستر (کمکی) افزایش می دهند که باعث تشدید قدرت آنها شده و این امر آثار جبران ناپذیری بر روی سیستم های عصبی و بدن انسان می گذارد



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : حسین محمدی

برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ضمن تبریک پیشاپیش نوروز ۹۰ بر تمام ایرانی های عزیز کد جاوا اسکرپیت شمارش معکوس تا نوروز ۹۰ را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

کد شمارنده معکوس نوروز 90 برای وبلاگ

نکته : رنگ متن این کد به صورت پیشفرض مشکی انتخاب شده است در صورتی که مایل به تغییر این رنگ هستید در در زیر این مقدار را تغییر دهید “ForeColor = “000000 برای مثال در صورتی که رنگ قرمز مد نظر شما باشد بجای ۰۰۰۰۰۰ در کد شمارنده مقدار ff0000 را وارد نمایید تا شمارنده با رنگ قرمز نمایش داده شود.

در صورتی که سوال یا مشکلی بود تو نظرات بگید تا جواب بدم.



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : حسین محمدی
FTP که مخفف پروتکل انتقال فایل می باشد به مدیران سرور ها این امکان را می دهد تا با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ، فایلهای مورد نظر خود را به سرور انتقال دهند . استفاده از این روش مزیت های بسیاری دارد که از میان آنها می توان به بالاتر بودن سرعت نسبت به ارسال فایل با مرورگر و نیز کنترل داشتن بیشتر بر روی فایلها و پوشه ها اشاره کرد .Xlight FTP Server نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۲ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .
 
ادامه مطلب تبدیل کامپیوتر به سرور FTP با Xlight FTP Server 3.6.2


takmob


Internet Download Manger را می توان قدرتمند ترین

نرم افزار

در زمینه دانلود انواع مختلف فایل از

اینترنت

دانست. این نرم افزار با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته به عنوان بهترین برنامه در زمینه مدیریت دانلود ها، در میان کاربران رایانه جا باز کند. افزایش سرعت دانلود فایل ها از اینترنت، حجم بسیار کم نسبت به کارایی برنامه، قابلیت از سرگیری دانلود بعد از هر زمانی، کارایی ساده و محیط کاربردی ساده، قابلیت

دانلود

از سایت اشتراک گذاری صدا و ویدئو تنها بخشی از قابلبیت های این نرم افزار منحصر به فرد می باشد. همچنین برنامه Internet Download Manger قابلیت ست شدن و سازگاری با تمام مروگر های شناخته شده مانند Fire Fox,Opera,Internet Explorer,AOL,Msn Explorer,net Scape را دارد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه پشتیبانی از زبان های مختلف به خصوص زبان فارسی می باشد که در صورت علاقه می توانید تمام محیط برنامه و دستورات آن را به صورت فارسی مشاهده کنید. سایت تک موبایل به کاربران خود پیشنهاد می کند که حتما از این برنامه برای مدیریت دانلود های خود استفاده کنند.



ادامه مطلب برنامه مدیریت دانلود ها در اینترنت با نسخه نهایی Internet Download Manger 6 08 build 9 final


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : حسین محمدی

 

قیمت ها از میان گارانتی های اصلی انتخاب و درج شده است. گوشی های بازار

معمولا با میانگین 10 تا 25 هزار تومان اختلاف قیمت به فروش می رسد. همچنین ممکن است گوشی های بدون گارانتی گاهی اوقات تا 100 هزار تومان با گوشی های گارانتی دار اختلاف قیمت داشته باشد. علامت - نشانگر کاهش قیمت و علامت + نشانگر افزایش قیمت و بدون علامت نشانگر ثبات قیمت نسبت به هفته گذشته است. علامت ؟ بیانگر آن است که گوشی مورد نظر به دلیل عدم عرضه از سوی نمایندگان قانونی با قیمت های متفاوت و غیررسمی ارائه می شود.



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : حسین محمدی

گوشی شما با فناوری نانو خیس نمی شود
وقتی یک قطره آب روی یک برگ نیلوفر آبی می افتد چه می شود؟ این یک سوال فلسفی نیست، بلکه پدیده ای طبیعی است که دانشمندان آن را مطالعه کرده و صدها سال سعی می کردند آن را به عنوان یک پدیده منطقی و عقلانی معرفی کنند. قطره آب می افتد، می جهد و بدون بر جای گذاشتن هیچ اثری از خود می غلتد، برگ را تمیز می کند و جذب نمی شود.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : حسین محمدی

کشنبه, 27 آذر 1390 ساعت 21:18 مدیریت سایت

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

دانلود تقویم 1391

تقویم 91

دانلود تقویم  1391

تقویم 1391 - تقویم 91 - تقویم سال 1391 - تقویم سال 91 - تقویم فارسی

تقویم شمسی و میلادی و قمری 1391 - تقویم شمسی و میلادی و قمری 91

لطفا برای دانلود ابتدا وارد سایت شوید

 

 

 

دانلود تقویم 1391

 



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : حسین محمدی

پنهای باند در ایران بیش از 10برابر قیمت جهانی است

بیشترین مشکل موجود بر سر راه شرکت ‏های pap در نرسیدن به اهداف ‏شان ، مربوط به بسترهای مخابراتی است . دکتر محمد اسمی ، عضو انجمن شرکت ‏های اینترنتی ایران ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهارداشت: در هیچ جای دنیا شرکت ‏های pap ملزم نیستند در همه مراکز مخابراتی ساختار فنی ایجاد کنند، چراکه این مسئله هزینه بسیاری برای شرکت ‏های در بر خواهد داشت . وی ، با بیان این که بستر ngn امکان فعالیت و سرویس ‏دهی هر شرکت را در هر نقطه ‏ای از کشور فراهم می ‏کند، یادآور شد: شبکه ngn می ‏تواند بسیاری از مشکلات فعلی شرکت ‏ها را حل کند .



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فضای مجازی و آدرس majaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 1258
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو



:آدرس سایت فیلتر شده

دریافت کد