فضای مجازی
استفاده درست از فضای مجازی
 
 
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:12 ::  نويسنده : حسین محمدی

سلام خدمت همه ی کاربران عزیز...

                                                    *********عیدتون مبارک****************

!....منتظر اتفاقات جدید در وبلاگ در سال 91 باشید....!



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 8:43 ::  نويسنده : حسین محمدی
۱-نگاهی به صفحه کلید خود بیندازید ، مطمئنأ سه کلید NumLock, CapsLock و Scroll Lock را به همراه LED هایشان دیده اید. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید این 3 کلید را مدیریت کنید. بدین شکل که تعیین کنید کدامیک هنگام روشن کردن سیستم ، به حالت روشن باشند و یا خاموش. همین طور این کلیدها را به صورت همزمان روشن کنید.
۲-بارت کوکی Cookie را در دنیای اینترنت امروزی به خاطر کاربرد زیادشان احتمالا شنیده اید. کار اصلی کوکی ها به زبان ساده ذخیره اطلاعات وارد شده توسط شما در سایت های مختلف است. به خاطر وظیفه حساسی که کوکی ها بر عهده دارند طبعأ مسئله امنیت برای آنها بسیار مهم است. در این ترفند قصد داریم تا شما را با نحوه مدیریت صحیح این کوکی ها و حفاظت اطلاعات شما در مرورگر اینترنت اکسپولرر که وظیفه فراخوانی این اطلاعات را دارد آشنا کنیم.
۳-List زیادی در نرم افزار یاهو مسنجر دارید و ممکن است هنگام مشاهده افرادی که آنلاین هستند به مشکل بر بخورید. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با استفاده از دو کلید کیبورد لیست خود را منظم کرده و افراد آنلاین را در یک قسمت مشخص کنید.

۴-ممکن است شما نیز در گروه های مختلف وب سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممکن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر کردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ایمیل های ارسالی از طرف گروه ها را جوری تنظیم کنید که همگی به یک بخش بروند.
۵-در صورتی که تاکنون با شبکه های محلی کار کرده باشید ، مطمئنأ فولدرهای مختلفی را به اشتراک گذاشته اید و به اصطلاح Share کرده اید. در این ترفند قصد داریم یک روش ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تمامی مسیرهایی را که از سیستم شما به سیستم های دیگر به اشتراک گذاشته شده اند را مشاهده کنید و در صورت عدم نیاز ، آنها را غیرفعال کنید.

۶-موس ، این قطعه کوچک همیشه حاضر در کنار کامپیوتر شما! استفاده از ماوس تقریبا به بخشی جدانشدنی و معمول در کار با کامپیوتر تبدیل شده است. اما این موجود کوچک نیز برای خود ترفندهایی بسیار کاربردی دارد. به خصوص برای افرادی که کار با کامپیوتر بخشی از زندگی روزانه شان است. این ترفند ها تا حدودی پزشکی نیز هستند و میتوانند بسیار به شما کمک کنند.

۷-اگر علاقمند هستید که آیکونهای ویندوز را با کمی کیفیت بالاتر و جزئیات بیشتری ملاحطه نمائید از این روش استفاده کنید در نتیجه ویندوز آیکونها را با تمام کیفیت خود نشان میدهد.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 8:35 ::  نويسنده : حسین محمدی

راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox


پس از انتشار مقاله “

راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Google Chrome

” که بسیار مفید و عالی نوشته شده بود، تصمیم گرفتم که جای مرورگر محبوب فایرفاکس را خالی نگذارم و برای شما یک مقاله در همین موضوع



ادامه مطلب ...


ویندوز کامپیوتر براي شما  كار فاکس را انجام مي دهد .

به اطلاعاتي مكتوب نياز داريد كه هم اكنون در شهر ديگري دور از محل سكونت شماست . يك دستگاه دورنگار (fax  ) تنها وسيله اي است كه طرف مقابل شما براي ارسال اين اطلاعات دارد و متأسفانه شما دستگاه دورنگار نداريد . چه راهي به نظرتان مي رسد ؟ دستگاه دورنگار دفتر كار يا اداره دوستان و آشنايان ، اداره پست و يا ؟ يك راه مطمئن و كم درد سر ديگر هم وجود دارد ،




ادامه مطلب ...


جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : حسین محمدی
مطالبی در مورد  دانلود آفلاین!
با داشتن كارت DVB یا همان كارت رسیور یا كارت ماهواره علاوه بر تماشای كانالهای ماهواره‌ای با كیفیت بالا، به دو روش متفاوت میتوان با اینترنت ارتباط برقرار كرد:
وسایل لازم: كارت DVB، كامپیوتر با حافظه و رم بالا، دیش، LNB، سیم آنتن.


ادامه مطلب ...


جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : حسین محمدی

وب، اینترنت

گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:

1



ادامه مطلب ...


دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : حسین محمدی

* خبرها و برنامه های ویژه ی فرزاد فرزین در نوروز امسال برای هواداران  *

حضور در شبکه ی دوم سیما ، کنسرت های کیش ، شیراز و عیدی وب سایت رسمی فرزاد

 

نوروز 91 فرزاد فرزین

 

فـــرزاد فـــرزین عزیز نوروز امسال در برنامه ی ویژه ی تحویل سال در شبکه ی دوم سیما که اجرای آن بر عهده ی احسان علیخانی می باشد حضور خواهد داشت .  از روز دوم فروردین ماه کنسرت های فرزاد فرزین آغار خواهد شد و فــرزاد فـــرزین به همراه گروهش در تاریخ 2 ، 9 و 10 فروردین ماه در جزیره ی کیش به اجرای برنامه خواهند پرداخت . کنسرت بعدی فرزاد و گروهش در شــیراز خواهد بود . این برنامه در تاریخ 3 و 4 فـروردین ماه  در چهار سانس در شیراز برگزار خواهد شد . برنامه ی کنسرت های احتمالی دیگر ، در نوروز امسال از همین وب سایت و تمام صفحه های رسمی فرزاد فرزین در شبکه های اجتماعی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت . ضمن اینکه وب سایت رسمی فرزاد فرزین عیدی ویژه ای به صورت یک پـکیـج برای شما آماده کرده است که در روز اول فروردین ماه به عنوان عیدی به شما هواداران عزیز تقدیم خواهد شد . این مژده رو میدم که صدای فـرزاد هم همانند سال های گذشته بخشی از این بسته ی ویژه خواهد بود                             پیـــــشاپیش ، نـــوروز بر شــــما عــــــزیزان مــــــبارک بــــــاد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فضای مجازی و آدرس majaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 1255
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو



:آدرس سایت فیلتر شده

دریافت کد