اخبار مشکلات اینترنت
 
فضای مجازی
استفاده درست از فضای مجازی
 
 
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : حسین محمدی

 

اینم یکی دیگه از کمالات مخابرات کشور عزیزمون ایران

تعرفه ‏های مخابرات در کشور ما 7 تا 10 برابر تعرفه ‏های معمول جهان است و قسمت عمده هزینه روزانه ما خرج شرکت مخابرات می ‏شود . قیمت جهانی اینترنت حدود 30 دلار است و هزینه ارایه اینترنت پرسرعت در کشور ما بالاتر از تعرفه ‏های جهانی نیست . مهندس خشایار تمدن ، مدیر عامل شرکت لایزر ، به عنوان یکی از 11 شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت در کشور ، در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا گفت : عواملی مانند تجهیزات تخصص و مسایل مخابراتی باید ایجاد شود تا اینترنت با ورود به شبکه به کاربر برسد و بدون وجود این عوامل ارایه این محصول ممکن نیست .



تعرفه ‏های مخابرات 10 برابر تعرفه ‏های معمول جهان است

بهره ‏برداری از اینترنت پر سرعت نیازمند دو عامل اساسی ایجاد شبکه و فرهنگ سازی است که در حال حاضر در مرحله اول این تکنولوژی هستیم . مهندس خشایار تمدن ، مدیر عامل شرکت لایزر ، به عنوان یکی از 11 شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت در کشور ، در گفت و گو با خبنرگار ایلنا ، با بیان این مطلب اظهار داشت: عواملی مانند تجهیزات تخصص و مسایل مخابراتی باید ایجاد شود تا اینترنت با ورود به شبکه به کاربر برسد و بدون وجود این عوامل ارایه این محصول ممکن نیست .



یک ماه آینده در همه مناطق تهران Adsl راه اندازی می ‏شود

عدم امکانات مخابراتی ، هماهنگی شرکت ‏های FL_14769_LF پرسرعت با FL_473_LF و فرهنگ مصرف مردم از جمله عواملی است که adsl را در جامعه گسترش نداده است . بابک قاجار ، مدیر عامل پارس آنلاین ارتباطات ، FL_14769_LF پرسرعت درکشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ، در خصوص FL_4717_LF adsl اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ‏های جمعی می ‏توانند با اطلاع رسانی ‏های مکرر , توانایی ‏ها و خدمات adsl را در سطح جامعه توسعه دهند .



مدیرعامل پارس آنلاین: حق تقدم در ارایه Adsl با بخش خصوصی باشد

مدیرعامل پارس آنلاین، گفت: امیدواریم ورود دولت به عرصه ارائه اینترنت پرسرعت در حد برنامه چهارم توسعه باشد . عبدالله فاتح، درگفت وگو با ایلنا, با بیان این ‏که در برنامه چهارم توسعه مقرر شده است که دولت 230 هزار پورت پرسرعت تا پایان برنامه برای نهادهای دولتی و مناطقی که بخش خصوصی توانایی حضور ندارد نصب کند، اظهارداشت: امیدواریم ارائه اینترنت پرسرعت توسط مخابرات نیز در همین اندازه و دور از رقابت با بخش خصوصی باشد .



کاهش 50 درصدی تعرفه اینترنت اجرا نشد

در اوایل سال جاری قرار بر این بود که قیمت و تعرفه ‏های اینترنت تا 50 درصد کاهش یابد ، اما این مسئله مصوب نشد و درحال حاضر isp ها از قیمت ‏های سال گذشته استفاده می ‏کنند . مهندس طالب شرفی ، عضو هیات مدیره انجمن ispها و دبیر انجمن کارفرمایان شرکت ‏های اینترنتی شاخه فارس ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ، در خصوص انحصارات شرکت مخابرات در ارایه خدمات اینترنتی ، ‏گفت: با توجه به آن که backbone و gateway ارتباطی کشور در دست دولت است ، راه دیگری غیر از انحصار وجود ندارد .



عدم استقبال خوب از ADSL: مطبوعات مقصرند!

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران: در بحث it تاکید ما بر فرهنگ ‏سازی است و این فرهنگ ‏سازی در شرح وظایف شرکت مخابرات و وزارت ict نیست، بلکه متولی این کار کل جامعه اعم از دانشگاه ‏ها، مدارس و مطبوعات می ‏تواند باشد . در برنامه چهارم توسعه پیش ‏بینی شده که بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت بیش از یک میلیون و 200 هزار پورت پرسرعت را در کشور فعال کنند . صابر فیضی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: سیستم ‏های دولتی قوانین پیچیده ‏ای دارد که مدیران مخابراتی در گذشته با آن آشنایی کاملی نداشتند، اما در حال حاضر وزارت ارتباطات برای ایجاد همکاری بخش خصوصی با مراکز مخابراتی گام ‏هایی را برداشته است .



افزایش مراکز مخابراتی ارائه دهنده اینترنت پرسرعت

هموطن- مراکز مخابراتی ارائه دهنده سرویس اینترنت پرسرعت از5 مرکز به 18 مرکز رسیده است و تا یک ماه آینده این تعداد به بالای 35 مرکز خواهد رسید . مهندس مسعود داوری نژاد، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با خبرنگار هموطن سلام، با بیان مطلب فوق افزود: حدود 5 ماه آینده شاهد ایجاد ظرفیت مناسب در کشور در زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خطوط adsl خواهیم بود . وی در خصوص به اتمام رسیدن کار شمارش پورت های شرکت های pap و این نکته که اغلب شرکت ها به دلیل مشکلات در تهران، پورت ها رادر شهرستان ها راه اندازی کرده اند که به همین تناسب متقاضیان کمی برای این سرویس وجود دارد و شرکت ها مجبوربه تغییر محل های پورت ها هستند، بیان داشت: قاعده اصلی ما برای شرکتها، راه اندازی 20 هزار پورت ( 20 هزار نقطه دسترسی) برای مشترکان بود، اما تضمین بکار گرفته شدن از پورت ها از ابتدا به عهده شرکت ها گذاشته شده بود .



گفت وگو با مصطفی محمدی:ADSL فقط اینترنت پرسرعت نیست( بخش اول)

شرق - مصطفی محمدی را معمولا به عنوان دبیر و سپس رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آی اس پی ها به خاطر می آوریم چه زمانی که در روزهای آغازین این انجمن با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد خدمات دهی اینترنت نظراتش را به مطبوعات آورد و چه بعد از آن با لحن انتقادی همواره در مقابل سیاست های مخابراتی کشور موضع گیری می کرد . دو ماه قبل اما به دنبال کنارگذاشته شدن از ریاست هیات مدیره انجمن صنفی آی اس پی ها بیشتر به عنوان فعال در حوزه اینترنت پرسرعت مطرح شد و البته به رغم مشکلاتی که کم و بیش در این زمینه برای این شرکت ها نیز به وجود آمد چندان سکوت خود را به انتقاد نشکست .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فضای مجازی و آدرس majaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 1439
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو



:آدرس سایت فیلتر شده

دریافت کد